Władze miasta zapewniają, że zmiany są poprzedzone analizą ruchu mieszkańców.
– Zgodnie z zapowiedziami w połowie października nastąpiło uruchomienie Centrum Obsługi Mieszkańca – powiedział Marcin Zawiła – które w kompleksie obiektów Urzędu Miejskiego przy ul. Ptasia/Sudecka skupi większość spraw bezpośrednio dotyczących interesantów, związanych z wydawaniem dowodów osobistych, spraw meldunkowych, rejestracją podmiotów gospodarczych, sprawami podatkowymi, itp. Również w tym kompleksie – bez zmiany miejsca – przyjmuje Wydział Komunikacji. Te zmiany pozwoliły też na rezygnację z dwóch obiektów, poprzednio zajmowanych przez wydziały UM – z domu przy ul. Wojska Polskiego wyprowadził się Wydział Ochrony Środowiska, a z obiektu przy ul. 1 Maja – Wydział Oświaty. Ten ostatni znalazł się w przybudówce Ratusza. Oznacza to w konsekwencji, że zamiast dotychczasowych czterech miejsc wszystkie sprawy można załatwić w dwóch.
Komentarze (2)
jestem ciekaw czy po reorganizacji zatrudnienie w urzędzie sie zmniejszy,oraz czy urzędnicy pytali o opinie samych mieszkańców czy samych siebie(chodzi o godziny otwarcia)?Komu bedzie lepiej ?ja stawiam ze tym ostatnim
w piatek krócej bedą pracować i zapłacą im dodatkowo pół dniówki za nadgodziny.