To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Strefa kibica przyjeżdża w niedzielę

Strefa kibica przyjeżdża w niedzielę

Kibice piki nożnej będą mogli obejrzeć mecz ćwierćfinałowy Euro na wielkim ekranie mobilnej strefy kibica. Ta będzie zlokalizowana na jeleniogórskim Zabobrzu przy alei Jana Pawła II. Już w niedzielę (24 czerwca).

– Na gości oprócz wspólnego oglądania meczu czeka wiele atrakcji. Jednym z partnerów strefy jest oficjalny sponsor UEFA Euro 2012 – marka Carlsberg – informują organizatorzy. Strefa będzie czynna w godzinach od 15. do 23. Wejście do niej będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m.in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o polskiej reprezentacji, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek, obserwować będzie można powtórki z najlepszych sytuacji meczowych, a także typować wyniki nadchodzących spotkań.

 

Strefa Fan City Tour składać się będzie z dwóch wydzielonych obszarów. Pierwszy z nich to obszar oglądania meczów. Będzie można tam ekranie diodowym o wymiarach 2,7m x 5,1m w technologii HD śledzić zmagania drużyn rywalizujących w UEFA Euro 2012, a także wziąć udział w zabawach przygotowanych przez animatorów. Za obszarem oglądania meczów znajduje się strefa gastronomiczna m.in. z jedynym oficjalnym piwem imprezy - Carlsbergiem.

 

Carlsberg od 24 lat wspiera Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Carlsberg zorganizuje w mobilnych strefach kibica własne animacje i konkursy z nagrodami oraz dostarczy do każdej ze stu stref piwo i sprzęt do jego dystrybucji.

 

– Wierzymy, że nasze zaangażowanie w projekt Fan City Tour pomoże w stworzeniu niesamowitej atmosfery podczas UEFA Euro 2012 w całej Polsce. Chcemy, żeby dzięki temu, nadchodzące Mistrzostwa Europy były najlepsze w historii, a Polacy pokazali się z najlepszej strony. Jesteśmy pewni, że wspólnie damy radę – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor projektu Euro 2012 Carlsberg Polska.

 

Fan City Tour Wizualizacja .jpg

Komentarze (5)

To jednak carlsberg chce do jeleniej?!? Po klapie euro jednak szukaja gdzie zarobic..... pamietajcie ze chcieli 300 000 zł od jeleniej wiec miasto odpuscilo sobie....

p.s. nie zakladac koszulek z logiem innym niz sponsora mistrzostw...bo nie wpuszzaja do strefy .....

strefa dla ubogich umysłowo

what can allergies cause baldness causes
ivermectin without a doctor prescription http ivermectin

reasons for hair loss in women natural remedies asthma
vidalista 20mg http vidalista 20mg

osteoarthritis treatment arthritis symptoms and treatment
stromectol for sale http ivermectin for humans