![Ostatnie prace na stacji](https://old.nj24.pl/sites/default/files/imagecache/szczegolowy_opis_zdj_glowne_220/article/main/46110/img_0242.jpg)
Remonty peronów na obu stacjach realizowane są w ramach jednego projektu, wartego ponad 10 milionów złotych, z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego. Wyremontowany został drugi peron w Piechowicach i dwa na stacji Jelenia Góra Zachodnia. Są tam nowa nawierzchnia, ławki, tablice informacyjne. W obrębie stacji wymieniono też nawierzchnię torów, elementy sieci trakcyjnej.
– Dotychczasowe perony miały wysokość około 30 centymetrów i nie spełniały żadnych standardów technicznych – mówi Bożena Kozmowska, naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w Centrum Realizacji Inwestycji Region Śląski PLK we Wrocławiu. – W ramach zadania podnieśliśmy je do wysokości 55 centymetrów, co umożliwi swobodne wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym.
Co prawda na stacji Jelenia Góra Zachodnia trwają jeszcze ostatnie prace, ale perony oddano już do użytku.
Komentarze (9)
A kiedy remont peronu oraz budowa jakieś wiaty w Cieplicach bo wstyd przed kuracjuszami!!!!!!!!!!
Nic dziwnego, że pociągi wożą powietrze, jak rozkład jazdy i skomunikowania wołają o pomstę do nieba. W Szklarskiej trzeba czekać pół godziny na przesiadkę, żeby przejechać jedną czy dwie stacje. W wakacje PKP uruchomiło wieczorny pociąg z Harahowa do Szklarskiej po 20:00, ale już zabrakło im wyobraźni, żeby dalej puścić pociąg do Jeleniej dla powracających turystów. Bo pewnie zdaniem PKP do Czech jeżdżą pociągami tylko turyści ze Szklarskiej. I tak ostatni pociąg ze Szklarskiej "ucieka" przed pasażerami, bowiem odjeżdża kilka minut przed przyjazdem pociągu z Harahowa. A potem zdziwko, że jeden i drugi pociąg wożą powietrze.
Tymczasem sytuację wykorzystał jeleniogórski PKS, który uruchomił specjalnie w wakacje autobus ze Szklarskiej Poręby do Jeleniej Góry o 20:50, idealnie skomunikowany z powracającym pociągiem z Czech (wystarczy tylko przejść w Szklarskiej z dworca PKP na przystanek PKS). Brawo! Kolej wypięła się na pasażerów i ma w d... czy ktoś jeździ ich pociągami czy nie, to z sytuacji korzystają prywatni przewoźnicy.
Bardziej bym się cieszył poszerzeniem i wyrównaniem przejazdu kolejowego ulic K.Miarki - Spółdzielcza, tam jest duży ruch TIRów, autobusów itd, utrudnienia są tam nieznośne, szczególnie "łomot" zawieszenia na torowisku!
Taki zapiernicz na budowie ,że nawet nie ma czasu kiedy założyć kasku.( Foto nr 1)
Może Dyrekcja PKS -u Tor napisze coś o nowym dworcu PKS-u. Wkrótce będzie wielkie otwarcie. Co czka pasażerów. Czy rachunek zakupu w nowej galerii będzie upoważniał do 5% rabatu przy zakupie biletu. Czy jeleniogórski oddz zakupił lub zakupi nowy tabor. W oczekiwaniu na podstawienie autobusu mówi się ,że jeleniogórski PKS przejął kilka oddziałów w Polsce i inne spr niech dyrekcja ...????
Mógłbyś pisać po polsku, bo kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi, mimo, że coś ciekawego nakreśliłeś. Jakieś skróty myślowe, skracanie słów, literówki. Nie da się zrozumieć.
A te bohomazy na ścianach to niech cieplicka hołota jęzorami zlizuje.
A te bohomazy na ścianach to niech miejscowa hołota jęzorami zlizuje.
Proszę o zdjęcie ludzi wysiadających na tym peronie z pociągu. Oczywiście nie przy uroczystym otwarciu ale takie z dnia codziennego.
Proszę o rozkład jazdy bym mógł z tej linii skorzystać i z swoją całą rodziną pojechać z Jeleniej Góry do Liberca do ZOO, Ogrodu Botanicznego Jested itd. Czy nawet bezpośrednio do Jakuszyc lub Harrachova w góry Na dzień dzisiejszy jest to kompletnie nie możliwe. Dlatego nikt tymi pociągami nie jeździ bo ich po prostu nie ma a jak są to w o takich godzinach nikomu nie potrzebne. Napisałbym że chętnie z takich połączeń bym skorzystał by dojechać do pracy lub dziecko wysłać pociągiem do szkoły ale to też jest kompletnie nie możliwe bo pociągów nie ma a jak są to i tak za miesiąc zmienią rozkład jazdy na inny. Cała Polska kolej gdzie w biurach potrafią tylko kraść.