INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 25 maja obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że administratorem Pani/ Pana danych osobowych – imię i nazwisko, adres e-mailowy, adres korespondencyjny, numer telefonu, (lub inne udostępnione przez Państwa dane) – są Nowiny Jeleniogórskie Sp. z o.o z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. M. Skłodowskiej Curie 13, NIP 6112733455, Regon 003272934, KRS 0000490201
Jeśli Pani/Pan życzy sobie, aby dane te zostały usunięte z naszej bazy, prosimy o informację – nowiny@nj24.pl, tel 75 6424420.
Państwa dane są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu wymiany wzajemnej korespondencji, realizacji Państwa zleceń, wystawiania faktur, z tytułu realizacji zobowiązań Nowin Jeleniogórskich jako płatnika (ZUS, US).
Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania i usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania.
Odbiorcy danych. Twoje dane będą przetwarzać wyłącznie administrator oraz zaufani partnerzy: Google Inc., Facebook Inc, AddThis, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Cele przetwarzania danych. W naszym serwisie używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu świadczenie usług drogą elektroniczną, dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie w celu udoskonalania świadczonych przez nas usług.
Podstawy prawne przetwarzania danych. W ramach usług serwisu Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie na podstawie jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – „RODO”). i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy:
- świadczenie usług drogą elektroniczną – niezbędność przetwarzania danych do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną;
- analizowanie ruchu na stronach i w Internecie w celu udoskonalania świadczonych przez nas usług – niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia lub ograniczenia, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia uzasadnionego interesu.
W każdym czasie może Pani/Pan wnieść również skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2.
Z poważaniem,
Zarząd
Nowin Jeleniogórskich
Komentarze (30)
Jak Orange może ściągnąć komuś pieniądze z konta?
[quote=Anonim123]Jak Orange może ściągnąć komuś pieniądze z konta?[/quote]
Normalnie, jak każdy! Wystarczy mieć polecenie zapłaty w banku :)
Ta firma to patologia i złodzieje, już nie jednego okradli w ten sposób, mało tego żeby odzyskać pieniądze, jak widać gołą ręką, będą robić w kulki klienta by zrezygnowali ze zwrotu ich własnych pieniędzy już nie jeden się na to nabił. Większości ludzi spotyka taki los którzy rezygnują z ich usług a oni na przekór kłody pod nogi. To tylko świadczy o patologi tej firmy z resztą daleko nie szukać inne podobne firmy też takie cyrki odstawiają.
Orange na straszny bałagan. Miałem podobnie. Mnie chcieli obciążyć kwotą 800 zł (modem + dekoder sat) Na szczęście nie miałem uruchomionej usługi polecenie zapłaty. Przysłali notę obciążającą którą im odesłałem z kopią protokołu zdawczego sprzętu. Nie odmówiłem sobie dodania zgryźliwego komentarza o ich usługach. Oczekiwałem przeprosin i anulowanie noty. Note anulowali po dwóch miesiącach, ale przeprosin się nie doczekałem. Po zakończeniu umowy zrezygnowałem z ich telefonów komórkowych oraz stacjonarnego i przeniosłem numery do innego operatora. Mam lepszą ofertę i taniej
"Operator chapnął 300 zł i trudno je odzyskać" - CHAPNĄŁ?! Nie przesadzacie?!
Masz rację, przesadzają, można użyć jeszcze brzydszych wyrażeń, których nie zacytuję, chyba tylko nas to razi.Podobno większość ludzi dziś taki język rozumie, a ja jestem starym wapniakiem. Trudno, pozostanę nim.
300 zł na osiem dni ? No nieźle się powodzi takim emerytom.
Ale z ciebie prosty wiejski głu.ek
Czytaj artykuł ze zrozumieniem, zanim palniesz kolejną głupotę.
Brak słów :(
300 zł podzielić przez 8 dni i jeszcze podzielić przez 3 posiłki wynosi 12,50 zł na jeden posiłek. Nie wspomnę o jakichkolwiek innych wydatkach np. wodzie podczas spaceru lub owocach. Życzę Czesławowi takiej samej diety.
Po takich akcjach jedyną karą dla operatora jest zmiana operatora na lepszego i opowiedzenie znajomym i rodzinie o zajściu. No chyba, że operator się ukorzy i w ramach przeprosin da jakiegoś gratisa.
Dziwne to nasze prawo, że dostawca internetu może samowolnie egzekwować (niby) swoje należności z konta klienta. Idąc takim tokiem myślenia, to już każdy będzie samowolnie mógł uprawiać "pobór" wierzytelności z kont bankowych - a gdzie są wnioski upominawcze, sądy, komornicy? Dlaczego Państwo toleruje firmy pożyczkowe o RSSO 1700% i większym, oraz prywatne firmy windykacyjne z metodami windykacji nie mającymi nic wspólnego z Polskim Prawem? Jak długo jeszcze to bezhołowie będzie miało miejsce w "dobrej zmianie"?
Wystarczy złożyć dyspozycję i operator sam pobiera opłatę, ale prawdopodobnie to jest za nowoczesne dla ciebie. Co to jest RSSO? Bo znam tylko RRSO. "Polskim Prawem"? Skąd te wielkie litery? Nie pisz więcej, bo robisz sobie tylko wstyd...
Wszystko co napisałem jest celowym działaniem. Co do dyspozycji pobierania opłaty, to jest to, czego w ogóle (będąc przewidującym) nigdy nie powinno się robić - konsekwencje właśnie widać!. Naturalnie literówka w RRSO się zdarzyła, jak każdemu. Natomiast; Polskim Prawem - to celowo z dużej litery - no, cóż nie wszyscy znają się na ironii... Ponadto cieszę się, że mogłeś się "uzewnętrznić" pouczeniem, zapewne czujesz się dumny.
Pozdrawiam.
Oczywiście - celowym. Nie brnij dalej...
Niestety, ja co miesiąc dzwonię do biura obsługi w celu wyjaśnienia błędnie wystawionych faktur. Problem mam z tym, iż nie mam wyboru w operatorach internetowych :(
Gdzie jest UOKiK? Te praktyki trwają od dawna i nie tylko w wymienionym przypadku. Szukacie pieniędzy do budżetu? Proszę bardzo wystarczy wysłać kontrolerów i nałożyć kary po kilkaset milionów, a takich firm ja sam znam ze 30...
Pani raczej powinna udać się o kardiologa! Wszędzie się zdarzają takie sytuacje ale tylko w Jeleniej Górze robi się z tego sensację dnia! I nie ściemniajcie, że 300 złotych zawaliło cały system finansowy tej pani! Ot lenia kaczka dziennikarska!
Jeżeli oferta nam odpowiada nie zmieniałbym operatora z powodu jednego błędu.
1000 zł emerytury opłaty za mieszkanie wszystkie rachunki jedzenie no nie w cale nie zawiało
Tak złodziejskiej firmy jak Orange w życiu nie widziałem w ich ślady idzie POLSAT nie może Solorynka z kucharką Ewcią kraść razem z PEłO , to kradnie sam .
Bo pracujesz dla tej firmy złodzieju :(
orange ma najlepszą oferte.
Omijać z daleka ORANGE !
Według mnie najlepsi operatorzy to:
1) Orange
2) Plus
3) Play
4) Aero
.. inni
na ostatnim miejscu T-Mobile
Kogo to obchodzi, tłuku?
Orange należy omijać szerokim łukiem. Miałam telefon stacjonarny i po przeprowadzce okazało się, że Orange nie posiada przyłączy - technicznych rozwiązań, by w nowym miejscu zamieszkania podłączyć telefon stacjonarny.
Udałam się więc do salonu, by umowę rozwiązać. Pan z salonu, krótkimi żołnierskimi słowami skwitował - "jest umowa, należy płacić". Odparłam, że nie będę płaciła za usługę, którą Orange nie jest w stanie świadczyć, co mi pisemnie potwierdził.
Za radą innego pracownika napisałam wypowiedzenie. Pomimo tego nadal słali rachunki. Finalnie umowę rozwiązałam.
Radzę każdemu płatność na rachunek, żadnego polecenia potrącenia środków z konta nie podpisywać. W ten sposób ukręcimy na siebie bicz. Lepiej nie zapłacić i złożyć reklamację. Potrąconą kwotę/ ew. nadpłatę jest wyjątkowo trudno odzyskać.
Byłam też świadkiem sytuacji, gdzie małżeństwo z Bogatyni przyjechało specjalnie do Jeleniej Góry, by oddać sprzęt. Orange miał awarię systemu i odprawili małżeństwo z kwitkiem - kazali przyjechać za kilka dni. Nie umożliwili spisania pisemnego protokołu oddania sprzętu.
Wszystko OK, ale jak "Lepiej nie zapłacić" - to zaraz masz komornika. Lepiej zwrócić się o prolongatę, dają dwa miesiące zwłoki i wtedy wyjaśniać sprawę. Wiem to po swoich przejściach.
Tak zaraz nie masz komornika na karku. Musiałbyś zalegać z bardzo dużą kwotą i/ lub nie opłacać rachunków. Kiedy składasz reklamację, masz prawo wstrzymać płatność do chwili wyjaśnienia sprawy, o czym należy wspomnieć w piśmie.
Trudno płacić za coś, co się nie należy. Trzeba walczyć o swoje prawa.
Kto nie lubi Orange niech pędzikiem zasuwa do de-mobile, przepraszam Termopile.... nie... T-Mobile :)