INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 25 maja obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że administratorem Pani/ Pana danych osobowych – imię i nazwisko, adres e-mailowy, adres korespondencyjny, numer telefonu, (lub inne udostępnione przez Państwa dane) – są Nowiny Jeleniogórskie Sp. z o.o z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. M. Skłodowskiej Curie 13, NIP 6112733455, Regon 003272934, KRS 0000490201
Jeśli Pani/Pan życzy sobie, aby dane te zostały usunięte z naszej bazy, prosimy o informację – nowiny@nj24.pl, tel 75 6424420.
Państwa dane są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu wymiany wzajemnej korespondencji, realizacji Państwa zleceń, wystawiania faktur, z tytułu realizacji zobowiązań Nowin Jeleniogórskich jako płatnika (ZUS, US).
Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania i usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania.
Odbiorcy danych. Twoje dane będą przetwarzać wyłącznie administrator oraz zaufani partnerzy: Google Inc., Facebook Inc, AddThis, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Cele przetwarzania danych. W naszym serwisie używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu świadczenie usług drogą elektroniczną, dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie w celu udoskonalania świadczonych przez nas usług.
Podstawy prawne przetwarzania danych. W ramach usług serwisu Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie na podstawie jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – „RODO”). i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy:
- świadczenie usług drogą elektroniczną – niezbędność przetwarzania danych do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną;
- analizowanie ruchu na stronach i w Internecie w celu udoskonalania świadczonych przez nas usług – niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia lub ograniczenia, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia uzasadnionego interesu.
W każdym czasie może Pani/Pan wnieść również skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2.
Z poważaniem,
Zarząd
Nowin Jeleniogórskich
Komentarze (25)
wpłatomat w tym banku to jakaś pomyłka, albo się zawiesza albo nie działa , w ostateczności pobiera kase i jest sytuacja jak w art. jak ktoś ma konto w mbanku to lepiej skorzystać z wpłatomatu euronetu w tesco albo biedronce na elsnera. Działają idealnie i są bez prowizji. kasa jest na koncie po max godzinie.
piniążki przytuliły się i zrobiły szybki procencik, no cóż... jak u bankiera drobne przymrużone oczka i małe grube paluszki liczyły
Witam. Przepraszam ale nie można wypisywać takich bzdur... Przy obecnych oprocentowaniach lokat z tej kwoty będzie jakieś 10-20 gr. dziennie. Pomyśl zanim coś napiszesz.
ty pomysl zanim cos napiszesz, załóżmy ze 100000 osób wpłaci podobne pieniądze i już masz 100000x0.20gr gamoniu
www.nabiciwmbank
Powinna Pani założyć im za to sprawę, z góry mówię wygraną. Za nerwy, stres i za ich genialną elektronikę. Sprawą serio zająć się prokurator. Mam nadzieje, że Pani tak tej sprawy nie zostawi. Pozdrawiam.
Pogratulować Pani !!!
Mnie (emeryta) jeden z polskich parabanków okradł na kwotę 6 tys. zł. Potem W
wymusił na mnie tzw. ugodę, w której jeden z punktów zakazuje mi mówić czy pisać o tej machlojce tego parabanku !!!
Zaczęło się od tego, że urzędniczka sama do mnie telefonowała by zaproponować tzw. kwartalny profit.
Oczywiście żadnego kwartalnego profitu - NIGDY NIE BYŁO !!!
z ŁASKI NA UCIECHĘ - ODDALI KWOTĘ POMNIEJSZONĄ O WSPOMNIANE 6 tys. zł.
Właścicielem tego bandyckiego "banku" jest jeden z najbogatszych ludzi w Polsce.
"Fajną" mamy rzeczywistość, gdzie Komisja Nadzoru Finansowego, gdzie posłowie, którzy powinni stanowić DOBRE prawo ???
piekna reklama dla banku..;-p
@Sfinks
to teraz wiesz dlaczego właściciel tego Banku jest jednym z najbogatszych ludzi w kraju.
Ja z tego banku wypisałem się niedawno bo tam dzieją się różne cuda mi np. zajęli konto na 15 tys. przez pomyłkę i nawet nie raczyli przeprosić.
sprawa dla prokuratora ,to jest nie dopuszczale jak oni traktuja ludzi5
PANI PRACUJE ZA GRANICA- MAM NADZIEJE ZE OPLACA ZUS I PODATEK DO URZEDU SKARBOWEGO BO NAAAAPEWNO PO TYM ''WYBRYKU'' BEDZIE BAAARDZO DOKLADNIE SPRAWDZONA. POWODZENIA
Anonim,nie wymądrzaj się tak,tylko najpierw ortografię poćwicz.Słowo "na pewno" pisze się oddzielnie.Very Happy New Year,ty opłacający ZUS,SRUS i inne podobne ....
Też prowadzę firmę i wiem, że wrzutnie gotówkowe zawodzą tym bardziej nie rozumiem jak to jest, że "nie mając pieniędzy" tuż przed świętami kobieta powierzyła swoją płynność finansową tej zawodnej metodzie. Zwłaszcza, że jak twierdzi "została bez pieniędzy". Ja rozumiem, że mogę być wyjątkiem, ale w mojej branży 90% rozliczeń dokonuje się gotówką do ręki, ale nie rozumiem jak to jest, że ktoś prowadzi firmę i nie ma przy sobie/w domu chociażby tysiaka w razie nagłej potrzeby.
proszę zwrócić sie do banku o zapłatę odsetek z tytułu 4600 zł kredytu którego udzielił SOBIE mbank z Pani pieniędzy, plus koszty udzielenia kredytu które sa kolosalne (tylko że to teraz Pani a nie bank ustala)...., plus , plus .. . A narażenie Panią na np utratę zdrowia i życia, bo nie miała Pani co jeść na święta itd. Oj ... co najmniej połowę jeszcze mogłaby Pani wyegzekwować
Współczuję większości tutaj piszących dużego mniemania o sobie ;) Takich sytuacji w każdym banku jest mnóstwo. Pieniądze powinny się pojawić w ciągu kilku godzin. To że nie miała tak długo kasy to tylko jej wina. Gdyby złożyła reklamację tego samego dnia (np. przez telefon), odzyskałaby pieniądze w ciągu kilku dni.
Niech założy konto w ing, tam nie ma problemów z wplatomatami, pieniądze są odrazu na koncie, a i konto praktycznie darmowe
Omijać to coś SZEEEEEROKIM ŁUKIEM!!! Boże uchowaj mieć u nich kartę kredytową, lepiej polecieć od razu na księżyc.
Też miałam konto w mbankui nigdy nie było problemów aż tu nagle.... najpierw problemy z wpłatomatami w moim przypadku wiecznie nie działały i nie było jak wpłacić pieniędzy, potem wprowadzili opłatę za kartę a na koniec wykupiłam u nich ubezpieczenie co było moim największym błędem w życiu, niby taniej niż u konkurencji ale spróbujcie potem naprawić u nich jakąś szkodę, wyceniają naprawę na 30% kwoty, którą należy wydać żeby naprawić samochód u zwykłego mechanika a nie ASO www.smedyczny.pl
Ten bank faktycznie jest jakiś dziwny. To co w innych jest normalne, w tym banku normalne nie jest i należy wysyłać zapytania do centrali czy łaskawie się zgodzą.
Co do tego złomu w mbanku do wpłacania pieniędzy, w ubiegłym roku(2014) na 4 wpłaty, dwa razy rupieć miał awarię i musiałem składać reklamację. Po obracaniu przez 2-3 tygodnie, oddawali pieniądze(na szczęście bez udziału dziennikarzy). Co z tego, jeżeli ja ich nie miałem na koncie wtedy kiedy pilnie potrzebowałem. Po to wpłacałem, żeby zrobić przelew. Pisałem i mówiłem o tym , żeby coś zrobili z tym złomem bo ich kiedyś jakiś zdesperowany klient może wysłać na księżyc, ale, jak widzę, jak grochem o ścianę....
Mam tam konto, ale w tym miesiącu zamknę. To jakaś paranoja.
jakie nazwisko takie podejscie! procedury, regulaminy i prawo obejmują każdego. Czy pani posiadała kwitek wydany z wpłatomatu ? błędy się zdarzają, to normalne, wcześniej czy później pieniądze się znajdą, ale niektórym to woda sodowa do głowy uderza. Skoro korzystała z wpłatomatu to automatycznie akceptuje regulamin, w którym wyraźnie jest napisane że na rozpatrzenie reklamacji jest do 30 dni! typowo polskie podejście, nie rozumie, nie umie a afere robić będzie. Skoro akceptowała regulamin to również musiała sobie zdawać sprawę z tego że w razie błedu będzie musiała poczekać do 30 dni. A skoro zamierzała wydać te pieniądze to po ki grzyb je wpłacała na konto, a również skoro jakoś się bez nich obyła w święta to mogła i poczekać na rozpatrzenie reklamacji. Wielu nie rozumie, bo nie chce rozumieć prawa, bo nawet nie czyta i zgrywa potem głupa. Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności. Swoją drogą ciekawe czy pani pracuje wyłącznie zagranicą czy tez może jakieś świadczenia pobiera w PL będąc tzw. "bezrobotną". Następnym razem radzę więcej rozsądku w tym co się robi i zapoznania się z przysługującym prawem, a nie chodzenie i wykrzykiwanie co to nie zrobi. Na miejscu dyrektorki podziękował bym tej pani, oferując przyjęcie reklamacji, tak jak jest to zgodne z regulaminem i prawem, a w razie nieustępliwości wezwałbym policję. Może to by ostudziło nachalne i bezczelne zachowanie takich ludków jak ta pani.
jakie nazwisko takie podejscie! procedury, regulaminy i prawo obejmują każdego. Czy pani posiadała kwitek wydany z wpłatomatu ? błędy się zdarzają, to normalne, wcześniej czy później pieniądze się znajdą, ale niektórym to woda sodowa do głowy uderza. Skoro korzystała z wpłatomatu to automatycznie akceptuje regulamin, w którym wyraźnie jest napisane że na rozpatrzenie reklamacji jest do 30 dni! typowo polskie podejście, nie rozumie, nie umie a afere robić będzie. Skoro akceptowała regulamin to również musiała sobie zdawać sprawę z tego że w razie błedu będzie musiała poczekać do 30 dni. A skoro zamierzała wydać te pieniądze to po ki grzyb je wpłacała na konto, a również skoro jakoś się bez nich obyła w święta to mogła i poczekać na rozpatrzenie reklamacji. Wielu nie rozumie, bo nie chce rozumieć prawa, bo nawet nie czyta i zgrywa potem głupa. Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności. Swoją drogą ciekawe czy pani pracuje wyłącznie zagranicą czy tez może jakieś świadczenia pobiera w PL będąc tzw. "bezrobotną". Następnym razem radzę więcej rozsądku w tym co się robi i zapoznania się z przysługującym prawem, a nie chodzenie i wykrzykiwanie co to nie zrobi. Na miejscu dyrektorki podziękował bym tej pani, oferując przyjęcie reklamacji, tak jak jest to zgodne z regulaminem i prawem, a w razie nieustępliwości wezwałbym policję. Może to by ostudziło nachalne i bezczelne zachowanie takich ludków jak ta pani.
Takze przestrzegam przed mbankiem
Gdy pojawiaja sie sytuacje niestandardowe to nie sposob zalatwic czegokolwiek
Mialem zalozona blokade komornicza srodkow na koncie na podstawie blednych danych teleadresowych i peselu, ktory odpowiadal mojemu - nie jest to zgodne z prawem - bank nie moze zalozyc blokady jesli wszystkie dane sie nie zgadzaja - okazalo sie, ze dlug dotyczyl zupelnie innej osoby ale z jakiegos powodu pesel sie zgadzal. Nie otrzymalem od mbanku zadnych przeprosin i musialem zalatwiac wszystko u firmy komorniczej bo mbank nie poczuwal sie do zadnej odpowiedzialnosci.
Jeszcze raz przestrzegam przed bankiem, ktory potrafi zablokowac srodki na koncie na podstawie blednych danych!
A ja mam w domciu skatpetę, bo bezpieczniej niż w mbanku i innych złodziejskich bankach