To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Nowa rzeczniczka konsumentów

Z dniem 1 marca zmienił się Miejski Rzecznik Konsumentów. Jadwigę Reder-Sadowską zastąpiła na tym stanowisku Dominika Jagielska.

Nowa rzeczniczka jest pracownikiem urzędu miasta z długim doświadczeniem. W przeszłości kierowała m.in. pracami w Centrum Obsługi Mieszkańców.

Zadaniem Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest pomoc mieszkańcom w sprawach konsumenckich, np. przy reklamacjach wadliwego towaru albo rozwiązywaniu niekorzystnych umów.
Telefon do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Jeleniej Górze: 75 75 46 110, mail: rzecznik_um@jeleniagora.pl.

Komentarze (2)

Zupełnie zbędny etat!

To w końcu może będzie szansa dodzwonić się do tej instytucji, albo ktoś raczy odpowiedzieć na maile.....