To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Maja Włoszczowska już promuje miasto

Maja Włoszczowska już promuje miasto

Rozpoczęła się kampania miasta: 89 bilbordów z wizerunkiem wicemistrzyni olimpijskiej z Pekinu i nazwą miasta stanęło w Jeleniej Górze i południowo-zachodniej Polsce.

Hasłem promocyjnym jest „Jelenia Góra... i jedziesz w dobrym kierunku”. Na bilbordach jest oczywiście uśmiechnięta Maja Włoszczowska. Jest też tablica z nazwą stolicy Karkonoszy w między nimi wypisane najważniejsze imprezy turystyczne wraz z datami.

- W Polsce południowo-zachodniej stanęło 77 bilbordów – mówi Jerzy Zębik z wydziału promocji UM Jelenia Góra. - Będą widniały tam do połowy kwietnia.
Dodatkowo w Jeleniej Górze stanęło 12 tablic promocyjnych, które pozostaną do końca sezonu turystycznego.

- Ponadto będziemy też promować pojedyncze imprezy na plakatach, na targach, np. podczas Pikniku nad Odrą w Szczecinie – mówi Jerzy Zębik.
Czy dzięki temu Jelenia Góra zaistnieje na turystycznej mapie Polski? Przekonamy się za kilka miesięcy.

Póki co przydałoby się zadbać o otoczenie bilbordów, bo w niektórych miejscach – jak choćby przy ul. Wolności – trawa jest tak wysoka, że przysłania większość tablicy, przez co nie widać pięknej figury srebrnej medalistki.

 

 
Maja Włoszczowska już promuje miasto

Komentarze (4)

Bilboard absolutnie skopany

bardziej estetycznie wyglądałoby , gdyby wycięto te rosnące pod tablicą habazie.

"77 bilbordów, będą widniały tam do połowy kwietnia."
To trafiony :evil: pomysł gospodarzy miasta.