- Po raz pierwszy w historii pytania egzaminacyjne nie są zatwierdzone przez ministerstwo. Bazę ponad tysiąca pytań opracowały dwie instytucje, które zajmują się także wdrażaniem systemu informatycznego w WORD-ach - Instytut Transportu Samochodowego i Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych. Ja tych pytań jeszcze nie widziałem, podobno gdzieś krążą w internecie - mówi Robert Tarsa, dyrektor jeleniogórskiego WORD-u.
W części teoretycznej egzaminu kandydaci na kierowców będą musieli odpowiedzieć na większą ilość pytań. Będą to pytania jednokrotnego wyboru oceniane w skali od jednego do trzech punktów. Część stanowić będą tzw. pytania „dynamiczne” - z filmikami, których zadaniem będzie zweryfikowanie umiejętności zachowania się kierowcy w konkretnej sytuacji na drodze.
Zasadnicze zmiany zostaną wprowadzone w praktycznym egzaminie na kategorię A. Ubiegający się o prawo jazdy na motocykl będzie musiał wykonać manewry z prędkością najazdową 50 km/h - slalom między pachołkami i ominięcie przeszkody. Te manewry będą wykonywane na placu. Egzamin w mieście nie będzie przeprowadzany już na stałej trasie, tylko w dowolnym miejscu wskazanym przez egzaminatora.
- Poza tym w kategorii A zostały wprowadzone podkategorie na trzy typy motocykli: A1 - 100-125 cm sześc., A2 - od 400 cm sześc. i A - od 600 cm sześc. - dodaje nasz rozmówca.
Ostatnio komentowane
allergy asthma relief asthma rates
stromectol for sale http...
allergies and kids options treatment center
albuterol inhaler without...
Może cymbale zaczniesz się czepiać tych na górze?Boisz się prymitywów z...
severe hair loss gi journal
ivermectin for humans http ivermectin...
journal of gastrointestinal endoscopy fish allergy symptoms
...