Miejscy urzędnicy od jakiegoś czasu odbierają sygnały od gestorów, że wśród gości hotelowych coraz większa grupę stanowią turyści z Łódzkiego. Ten region „zbliżył się” do Karkonoszy ze względu na poprawę komunikacji – z Łodzi do Karpacza można dotrzeć samochodem w niespełna trzy godziny. Oznacza to, że nabierają sensu oferty weekendowe dla mieszkańców tamtego regionu. Stosunek pobytu do podróży stał się przyzwoity. Głównym produktem promowanym na łódzkich targach były pobyty rodzinne w mieście pod Śnieżką.
W czasie łódzkich targów „Regiony Turystyczne – Na Styku Kultur” stoisko Karpacza obejrzało blisko 8 tys. osób. Organizatorom targów bardzo podobała się oferta kurortu z Karkonoszy. Za gadżety promocyjne Karpacz dostał wyróżnienie w konkursie o Złoty Medal Targów.
W łódzkich targach turystycznych Karpacz był jedyną miejscowością z naszego regionu. - Promowaliśmy całe Karkonosze - zapewnia wiceburmistrz Cyganek.
Zdj. UM w Karpaczu
Komentarze (6)
Cudny tekst: "W łódzkich targach turystycznych Karpacz był jedyną miejscowością z naszego regionu." Czyli władze Jeleniej Góry olewają promocję naszego miasta. Aaaaa, zapomniałem, sadzą 3 drzewka - to im zejdzie kilka tygodni na tym
Zero aktywności powiatu w koordynacji i promocji regionu.
"z Łodzi do Karpacza można dotrzeć samochodem w niespełna trzy godziny"
to jest ok 350 km, w niespelna 3h? takich turystow to my nie potrzebujemy
Z kogutami i sygnałami dźwiękowymi (koniecznie!) - bez problemu! :)
z takich prezentacji targowych nic albo niewiele wynika.wynika za to ze jak juz łodzianin przyjedzie to nie bedzie miał gdzie zaparkowac auta którym jechał 3 godziny, bo parkingi zostały przerobione na postoje karpackiej mafii taksówkowej.
Kiedy prezentacja w Trójmieście?