INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 25 maja obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że administratorem Pani/ Pana danych osobowych – imię i nazwisko, adres e-mailowy, adres korespondencyjny, numer telefonu, (lub inne udostępnione przez Państwa dane) – są Nowiny Jeleniogórskie Sp. z o.o z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. M. Skłodowskiej Curie 13, NIP 6112733455, Regon 003272934, KRS 0000490201
Jeśli Pani/Pan życzy sobie, aby dane te zostały usunięte z naszej bazy, prosimy o informację – nowiny@nj24.pl, tel 75 6424420.
Państwa dane są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu wymiany wzajemnej korespondencji, realizacji Państwa zleceń, wystawiania faktur, z tytułu realizacji zobowiązań Nowin Jeleniogórskich jako płatnika (ZUS, US).
Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania i usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania.
Odbiorcy danych. Twoje dane będą przetwarzać wyłącznie administrator oraz zaufani partnerzy: Google Inc., Facebook Inc, AddThis, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Cele przetwarzania danych. W naszym serwisie używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu świadczenie usług drogą elektroniczną, dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie w celu udoskonalania świadczonych przez nas usług.
Podstawy prawne przetwarzania danych. W ramach usług serwisu Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie na podstawie jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – „RODO”). i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy:
- świadczenie usług drogą elektroniczną – niezbędność przetwarzania danych do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną;
- analizowanie ruchu na stronach i w Internecie w celu udoskonalania świadczonych przez nas usług – niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia lub ograniczenia, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia uzasadnionego interesu.
W każdym czasie może Pani/Pan wnieść również skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2.
Z poważaniem,
Zarząd
Nowin Jeleniogórskich
Komentarze (9)
"klient wszystkie dane o przysługujących mu zniżkach będzie miał zapisane w bilecie elektronicznym" proszę kogoś wtajemniczonego o odpowiedź, czy to prawda? Czy może karta RFID (bo rozumiem, że w tej technologii będzie działał system) będzie miała zapisane ID, ewentualnie jakieś dane osobowe użytkownika, ale dane związane z taryfikacją będą zapisane w bazach danych systemu, nie w samej karcie?
Czy dobrze rozumiem, że kontroler będzie miał prawo "sczytać" z karty moje dane osobowe, przysługujące zniżki i inne?
nic się nie zmieni do tego co jest teraz. na legitymacji do biletu miesięcznego też jest imię i nazwisko (na starych legitymacjach był nawet adres), a jeśli ktoś ma zniżkę jako osoba niepełnosprawna, to na żądanie kanara trzeba przedstawić do kontroli legitymację OS (na której jest symbol niepełnosprawnosci)lub wyciąg z orzeczenia - na którym jest jeszcze więcej "naszych" danych.
"Automat do sprzedaży biletów stacjonarnych."
totalny idiotyzm :/ i bzdura! wydawanie naszych pieniedzy bez sensu... a nie moznaby tak po ludzku jak we Wroclawiu?! na przystankach w tramwaju/autobusie biletomat ..wrzucasz kase badz placisz dotykowo karta i masz bilet zadnych kart ktore trzeba doladowywac BZDURA
Sposób wrocławski jest za prosty czyli za tani we wprowadzeniu.
We Wrocławiu jest to tak proste, że Jelenia wydaje się nadawać z innej planety.
Wchodzisz do tramwaju, wybierasz bilet, przystawiasz kartę i idziesz do kasownika. Nikt cię nie prosi o żadne dane osobowe, nie musisz nigdzie się logować, zakładać kont itd.
Poza tym Jelenia to przecież małe miasto, ruch jest niewielki więc po co takie udziwnienia?? Rozładuje to jakieś korki, przyspieszy kursy?? Nie lepiej tą kasę wydać na jakieś nowe linie??
ZLIKWIDOWAĆ STERFY!!!!!!
Po jaką cholerę mają być te strefy???
To jest dzielenie na leprzych i gorszych....
Wsiadam od przystanku A do przystanku B i za to płacę!!!! -za to powinno być rozliczenie...
a nie, jak teraz, że jak się jest spoza miasta to podwójne "bulenie" np: Podgórzyn nad Stawami do Term (2przystanki ->2strefy) a w miescie przejedzie się 40 km na jednym bilecie od Sobieszowa do Maciejowej (100przystanków ->1stefa)
Drugi przykład: mam zakład na pierwszym przystanku poza miastem, zawsze wysiadam na tym przystanku, przekraczam sterfę tylko na tym przystaku -ale płacę jakbym jechał na końcowy przystanek Gminy... W życiu nie byłem w tej Gminie, jest mi to niepotrzebne, nigdy tam nie będę bo nie mam takiej potrzeby -ale płcę za całą Gminę bo jadę ten 1przystanek...
i co? korci aby jechać na "gapę", bo szkoda biletu...
Czasówki tu się proszą to i może ludzie zostawią samochody i przesiądą się do MZK, a tak...
Także elektronika to nie wszystko...
a w wałbrzychu już ładnych kilku lat to jest