Kilka tygodni wcześniej inwestor poznał oferty potencjalnych wykonawców odcinka Kamienna Góra – Lubawka. Większość z 17 firm, które zgłosiły się w tamtym przetargu zaproponowało ceny wyższe, często znacznie, niż przewidywane przez GDKiA. To nie skłaniało do optymizmu przed otwarciem ofert na realizację odcinka Bolków – Kamienna Góra. To wprawdzie tylko 16,1 km, ale zbudować trzeba będzie tam dwa tunele (w tym jeden, o długości 2,3 km, który po zbuowaniu będzie najdłuższym, drążonym tunelem w Polsce). GDKiA przyjęło, że budowa całego odcinka kosztować może nawet prawie 2,4 mld zł.
Tymczasem każda 12 firm, ubiegających się o to zadanie zaproponowała niższe kwoty: najwyższą, prawie 1,76 mld zł brutto, złożyło konsorcjum Ids-Bud, Interbudmontazh i Mosty-Łódź; najniższą, niecałe 1,06 mld zł brutto złożyła włoska firma Astaldi. Wszyscy wykonawcy zaproponowali 47 miesięczny czas realizacji. Komisja przetargowa umowę z wykonawcą zamierza podpisać w II kwartale 2018 r. Zakończenie inwestycji zaplanowano do roku 2023.
Ostatnio komentowane
allergy asthma relief asthma rates
stromectol for sale http...
allergies and kids options treatment center
albuterol inhaler without...
Może cymbale zaczniesz się czepiać tych na górze?Boisz się prymitywów z...
severe hair loss gi journal
ivermectin for humans http ivermectin...
journal of gastrointestinal endoscopy fish allergy symptoms
...