- Jezdnia tej ulicy ma aż 5 metrów szerokości, w związku z czym pomieści ona kontrapas rowerowy o szerokości półtora metra oraz pas ruchu ogólnego. Ewentualnie rozważyć można zalegalizowanie ruchu rowerowego pod prąd tylko za pomocą oznakowania pionowego. Rozwiązania takie są praktykowane nie tylko w Europie Zachodniej, ale też w polskich miastach, zwłaszcza we Wrocławiu, a także w Poznaniu – przekonują cykliści.
Propozycję IKTK-N popiera jeleniogórski PTTK. Krzysztof Mateusiak proponuje też wyznaczyć kontrapas na ulicy Słowackiego, a szerokie chodniku na Zobabrzu na Kiepury w łatwy sposób przystosować do bezkolizyjnego korzystania przez pieszych i rowerzystów.
Ostatnio komentowane
allergy asthma relief asthma rates
stromectol for sale http...
allergies and kids options treatment center
albuterol inhaler without...
Może cymbale zaczniesz się czepiać tych na górze?Boisz się prymitywów z...
severe hair loss gi journal
ivermectin for humans http ivermectin...
journal of gastrointestinal endoscopy fish allergy symptoms
...