Pociągi po 1 stycznia 2017 roku bezpiecznie przejadą przez Piechowice.. Zlecona została kolejna ekspertyza. Ze wstępnej oceny wynika, iż niezbędna będzie wymiana siatek zabezpieczających wykonanych z tworzywa sztucznego na trwalsze, odporne na działanie promieniowania słonecznego. Elementy stalowe zabezpieczone zastaną antykorozyjnie, skontrolowane zostanie każde mocowanie śrubowe. Zamontowany zostanie stały monitoring na wiadukcie betonowym. Koszt tych prac będzie wysoki i pozwoli na utrzymanie ważności ekspertyzy przez kolejne 2-3 lata. Pomoc w wykonaniu prac i dofinansowanie zadania zadeklarowały PKP Nieruchomości S.A. i Urząd Marszałkowski. Czynione są starania w ZIT Aglomeracji Jeleniogórskiej na ujęcie wiaduktów w zadaniu modernizacyjnym linii kolejowej nr 311 do Szklarskiej Poręby realizowanym przez PKP PLK S.A.
Komentarze (10)
Ciekawe ile sumarycznie już poszło i pójdzie pieniędzy na te zabezpieczenia, monitoring... przecież to jest zwykła kładka, nie mająca przejazdu dla samochodów, postawić tam jakąś tanią kładkę np metalową i zamknąć temat
Adam Bolek chce zostać burmistrzem Piechowic.
Trwonienia pieniędzy ciąg dalszy.
Rozebrać to w cholere i w końcu będzie spokój
Dzięki nieudolności burmistrza Rudolfa Szklarska Poręba ponownie straci połączenie kolejowe.
Który Adam Bolek ? Młody czy stary ?
Ten most należy pod jurysdykcję PKP ( pis-owski TŁUMOKU )
i oto ciag dalszy historii z filmu Barei pt. "niby-landia piechowice-gnojowice i RUDOLF"
My durne polaczki nawet mostu nie potrafimy naprawić :(
Wiaduktu nie potrafią naprawić, nie potrafią rozebrać, ale ekspertyz to mają na kopy. Bo papier jest najważniejszy! A papier to @upokrytka. Na przypadek katastrofy winien będzie pociung i jego pasażerowie.