To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Kalendarz KaMosu narobił rabanu

Kalendarz KaMosu narobił rabanu

Kalendarz KaMosu okazał się prawdziwym hitem tej spółdzielni mleczarskiej. Na facebookowym profilu odnotowano ponad milion wejść. Oryginalna, idąca wbrew trendom, grafika, odważne zestawienia zrobiły ze zwykłego firmowego gadżetu wydawnictwo, o które pytają ludzie z całej Polski, a zamówienia idą też z zagranicy.

- Nawet w najlepszym czasie dla sprzedaży kalendarzy z Janem Pawłem II tamto zainteresowanie nie zbliżyło się do poziomu sprzedaży kalendarza spółdzielni mleczarskiej – mówi właściciel księgarni w Kamiennej Górze. W licznych komentarzach nie brakuje tzw. beki, kpiny z gadżetu kamiennogórskiej firmy. Wielu jednak podziwia pomysł, niepowtarzalność przekazu. Wszyscy muszą jednak przyznać, że kalendarz wyróżnił się na rynku, przypomniał o niedużej spółdzielni, narobił szumu. Czy nie o to przede wszystkim chodzi w marketingu?

Miś je pączka, hełm powstańca na butelce mleka

Najbardziej intrygujący jest „sierpień”. Widzimy tu kotka ze znakiem Polski Walczącej, a na butelce mleka zawieszony przestrzelony hełm powstańca. W „maju” jest leniwiec z młodym, a poniżej „Konstytucja”. Rozbawić może „styczeń” z trzema wielbłądami-królami, nad którymi wiszą kefir, maślanka i mleko. Zagadkowy okazuje się „wrzesień”, gdzie jeż z lizakiem w pyszczku poleca twaróg bez laktozy.

 

Cały tekst znajduje się w aktualnm wydaniu Nowin Jeleniogórskich.

7LIPIEC (2).jpg
GRUDZIEŃ 1_Easy-Resize.com.jpg
KWIECIEŃ_Easy-Resize.com (1).jpg
MAJ_Easy-Resize.com.jpg
luty_Easy-Resize.com (1).jpg
MARZEC_Easy-Resize.com.jpg
PAŻDZIERNIK_Easy-Resize.com (1).jpg
sierpień_Easy-Resize.com (1) (1).jpg
STYCZEŃ_Easy-Resize.com.jpg

Komentarze (14)

Czerwone barany nic nie uszanują.

Kato-prawicowy nurt poprawności dziejowej, sięgnął dna i oto są efekty...

Bardzo mi się podoba, chętnie kupię.

Kupiłem w ks. podróżnika na wita stwosza we Wro

Na pewno Niemcom i Rosjanom będzie się podobało.Przestrzelony hełm powstańca na mleku, Symbol Polski Walczącej obok kotka.
Brakuje jeszcze "polskich obozów śmierci-poprawcie się mleczarze od siedmiu boleści.

Jeszcze orła w koronie brakuje, żołnierzy przeklętych i husarii...Kogoś dobrze powaliło, wszystko na sprzedaż a NJ24 pieje z zachwytu.

Ojojoj, bo kalendarz pokazuje symbol Polski walczącej i hełm powstańca, ale pały bejsbolowe, nerki, koszulki z tymi symbolami jakoś nikomu nie przeszkadzają? Hipokrycji

Nie no żaden problem, na prezerwatywach i srajtaśmie też można wydrukować. Bardzo zabawnie będzie, pośmiejemy się z symboli, za które ludzie oddawali życie.

Kiedy tymi symbolami machają pogrobowcy faszystów i inni bandyci, zarazem odmawiając prawa do nich innym, też jest tragicznie, nie śmiesznie. Chyba że kogoś to bawi i cieszy, ale widocznie mamy "inną wrażliwość".

Ukryta (anty)reklama.Ka mos chyba strzelił sobie w kolano

Na podstawie powyzszych wypowiedzi- oprocz jednej p.Zoska - czytelnicy negatywnie wyrazaja sie o tak humorystycznie wydanym kalendarzu. Widac u nich calkowity brak wyobrazni i inteligencji.

Chyba nie mają poczucia humoru.

Żadne to poczucie humoru, zwykłe świństwo. Wykorzystywanie symboli narodowych za które ginęli ludzie to świństwo i podłość - nawet nie głupota.
Trzeba się umieć opanować i nie dążyć do reklamyy za każdą cenę - bo będzie chwytliwe i rozpoznawale i wzburzające etc.
Kiedy tłumoki wreszcie zrozumieją, że są sprawy ważne które ubiera się w symbole ...

Tylko krzyza i numer konta szatanskiego pomoga z Torunia brak...tylu ludzi zginelo zebysmy m'y wolno modli sobie z tego zarty robic.Zenada i prawdziwy faux pas...