Warto, by w weekendy do sklepów Castoramy rodzice przyszli z dziećmi. Dla najmłodszych przygotowano akcję twórczą „Mój wymarzony dom”. Zadaniem maluchów będzie samodzielnie wykonanie, przy specjalnie przygotowanych w tym celu stanowiskach, pracy ilustrującej ich wymarzony dom. Każde dziecko otrzyma upominek, a dodatkowo wśród zgłoszonych do konkursu prac zostanie wyłoniona najlepsza. Z wybranych rysunków ze wszystkich sklepów zostanie stworzony billboard który będzie eksponowany w całej Polsce, na elewacji każdego sklepu.
Natomiast wszyscy klienci Catoramy będą mogli wziąć udział w jubileuszowej loterii - przewidziane są nagrody w formie kart podarunkowych o różnych wartościach oraz nagrody rzeczowe w postaci miarek. Nagroda główna to 100 tysięcy złotych, również w formie karty podarunkowej.
W okresie promocyjnej akcji sklepy Castoramy zaoferują szeroki asortyment towarów dedykowany specjalnie na akcję 15-lecia w atrakcyjnych cenach. Zaplanowano również szereg wydarzeń, pokazów i demonstracji we współpracy z dostawcami. Kalendarz wydarzeń będzie dostępny na naszej stronie castorama.pl.
Komentarze (3)
nieźle.. bilboardy zrobione przez dzieci w całej Polsce.. castorama ma naprawdę dobre pomysły. I przecież to pochłonie sporo pieniędzy, ale widać że jak dbają o klientów, tak teraz chcą żeby właśnie klientom się podobało.. sam pomysł jest już fajny, więc ciekawe jak będzie to wyglądało w praktyce
MOja sąsiadka wygrała ten konkurs dostała bon na 300zł ,wielkie pudło kredek i jej rodzice podpisali kontrakt aby ten rysunek reklamował castorame
Nie widzę tych bilbordów. Ktoś je znalazł?