To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Jelenia Góra „poprowadzi” uzdrowiska

O tym, że nasz region jest świetnym miejscem do turystyki uzdrowiskowej przekonywać będzie turystów w sumie 10 gmin, które w partnerstwie zrealizują projekt pt.„Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”. Na jego realizację Jelenia Góra  - koordynator i lider projektu -  otrzymała właśnie unijne dofinansowanie w kwocie 1 mln 317 tys. zł.

Dotację dla Jeleniej Góry przyznał Zarząd Województwa Dolnośląskiego. Pochodzi ona z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

Kampania promocyjna produktu turystycznego pod marką „Uzdrowiska Dolnośląskie" obejmie akcję outdoorową (będą to dwie dwutygodniowe kampanie billboardowe prowadzone w ośmiu województwach: zachodniopomorskim, pomorskim, wielkopolskim, mazowieckim, śląskim, małopolskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim), reklamę w Internecie (również za granicą), reklamę telewizyjną oraz wydanie przewodnika promocyjnego "Uzdrowiska Dolnośląskie" w czterech wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim i czeskim.

Planowane jest także stworzenie interaktywnego portalu internetowego (w czterech wersjach językowych), zawierającego informację  o sieciowym produkcie "Uzdrowiska Dolnośląskie" wraz z bazą teleadresową, profilem leczniczym uzdrowisk, wirtualnymi wycieczkami po atrakcjach turystycznych regionu oraz  filmy reklamowe, pozwalającego na wyszukanie bazy pobytowej, leczniczej i rekreacyjnej.

Wraz z Jelenią Górą projekt realizować będzie między innymi Świeradów-Zdrój.