Droga po wyremontowaniu ta będzie alternatywą dla kierowców jadących z centrum Jeleniej Góry do Cieplic.
Niestety, w tym roku zostanie zrobiony jedynie kilkusetmetrowy łącznik. Miasto planuje remont ulicy Karola Miarki, zgłosiło ją do tzw. Schetynówek, ale dostała się ona jedynie na listę rezerwową. Bardzo prawdopodobne, że w przyszłym roku zostanie zakwalifikowana do dofinansowania.
Komentarze (1)
To bardzo dobry pomysł, świetne rozwiązanie w razie wypadku czy powodzi na Wolności, jednak podwójne krawężniki, kostka chodnik plus droga dla rowerów to już solidne przegięcie, za kilometr takiej drogi można zrobić dwa kilometry samej jezdni. Jeśli zrobimy do tego przejścia dla inwalidów z windą nad drogą to może zbudujemy kilka metrów "wypasionej drogi".
Jakość drogi powinna byś adekwatna do jej statusu i użyteczności. Drugą sprawą jest umieszczanie studzienek przeciw-burzowych nie mylić z kanalizacją pod nawierzchnią drogi i to jeszcze prosto pod kołami, co to za zacofana technologia !!!, kto to odbiera co za osioł to projektował skąd bierze normy ?, od dawna projektuje się odpływy pod chodnikami, a wloty w krawężnikach, unika się klap i włazów na środku drogi a szczególnie pod kołami. Tu wszystko było budowane od podstaw i od razu są takie błędy.
Trzecia kwestia - współczuję temu co będzie chciał posadzić drzewko na trawnikach, 5 cm pod ziemią są głazy betonu sprytnie poukładane o rozmiarach 30 kg każdy, życzę powodzenia w kwestiach kilof plus szpadel.