To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Informacja o użytkowniku

Imię i nazwisko
Lolita Godlewski
Krótki opis

jednocześnie.Strona 8383 Dodatkowo polecam moje ostateczne pytania, Presuppositional Konfrontacje iApologetyki w rozmowie.Strona 8484 28. Moron przez różne nazwy PRZEDSTAWIENIE SIĘ Fisza niedawno napisał do mnie i zapytał o dotkliwym języku, że czasami poużywać sobie gdy odnosi się do nie-chrześcijan. Szczególnie, że kwestionuje prawidłowości adresowania niewierzący z inwektyw biblijnych. Chociaż już maszyna do waty cukrowej wynajem przesunięta ten temat w parę miejsc w moich pism, pomyślałem, że dobrze byłoby, aby podzielić się moją odpowiedź na ten pytający z moich czytelników. Albowiem moim celem jest pomagier zrozumienia i nie do utrzymania pytanie i riposty w ich oryginalnej formie, mam edytowane pytanie natomiast rozszerzony odpowiedzi. 46 Dochodzenie służy do zapewnienia stosunki, z którym odpowiedź przypuszczalnie wchodzić w interakcje. I ponieważ kwestia i odzew nie są już w ich pierwotnej postaci, należy pamiętać, że "ty" w część odpowiedzi nie traktuje oryginalnego pytającego. PYTANIE Czytałem kilka swoich prac natomiast muszę powiedzieć, że pod żadnym pozorem tak naprawdę uważane apologetyki a umysł Chrystusa w ten sposób - że "mądrość" niewierzących istnieje zupełnie kretyński i głupi, i całkowicie irracjonalna. Całkowicie zgadzam się z każdego wnioski. Jednakże, jest owe najlepsza rzecz, aby oznajmić im to, ze słowami takimi jak "kretyn", "intelektualnej kał ", i tak dalej? Chciałbym zrozumieć, w jaki sposób interpretować jednej Piotra 3: 15 i Kolosan 4: 5-6 w świetle sposób dyskutować niewierzących. ODPOWIADAĆ Po pierwsze, należy wziąć pod lupę, czy opisy są biblijne. Można powiedzieć, że Ciebie już zgadzają się ze mną na ten kwestia, więc nie musisz marnować czasu ustanowienia go w tym miejscu, chociaż będę jeszcze darować wata cukrowa trochę uwagę na parę konkretnych słów poniżej. W owym czasie twoje pytanie staje się, czy powinniśmy powiedzieć niewiernych, co mówi Biblia o nich. Ale bardziej stosowne jest pytanie, czy mamy jakiekolwiek biblijne uzasadnienie oznajmić, że musimy ukryć co niektóre prawdy z niewiernymi. Moje stanowisko jestże zamiast ukrywania jakichkolwiek prawd biblijnych z niewierzącymi, powinniśmy dokładnie uzewnętrznić, wykładać, a stosuje się do nich wszystkich, że Pismo Święte uczy. 46 Niemniej jednak, odpowiedź nie stanowią całkowitej ekspozycji biblijne na ten temat. Aby uzyskać dłużej informacje, patrz Vincent Cheung, teologii systematycznej, ostateczne pytania, Presuppositional Konfrontacje, Apologetyka w rozmowie, Komentarz do Efezjan, kretyni i "zawodowych"; Douglas Wilson, ząbkowanej krawędzi: Krótka Defense of Biblical Satyry i trynitarnej Skylarking (CanonPress, 2003); Robert A. Morey, "I Bóg wyśmiewali Them" (audio); i James E. Adams, wojna Psalmy Książę Pokoju: Lekcje z imprecatory Psalmów (Presbyterian i Reformowanego PublishingCompany, 1991).Strona 8585 Zastanów się, proroków, apostołów i samego Chrystusa. Znajdują

Historia

Posiada konto przez
8 lat 28 tygodni