Systematycznie od sześciu lat spada ilość pasażerów korzystających z miejskiej komunikacji. W 2002 roku MZK przywiózł 16,3 mln osób, a plany na ten rok zakładają zaledwie 13 mln pasażerów. W tym czasie koszty paliwa wzrosły o ponad 1,2 mln złotych, a koszty wynagrodzeń o jedną piątą.
- Milion złotych kolejnej dotacji nie zbilansuje bieżącej działalności zakładu – przyznaje dyrektor MZK Marek Woźniak.
Wprowadzenie nowej taryfy, jak argumentowali przedstawiciele MZK, pozwoliłoby osiągnąć zakładowi dodatkowe 200 tysięcy złotych przychodów, ale... firma zaproponowała utworzenie dodatkowego stanowiska pracy dla osoby obsługującej nowa taryfę, co kosztowałoby około 100 tysięcy złotych.
W połowie sierpnia firma konsultingowa miała opracować analizę przekształceń MZK, która da odpowiedź w jaki sposób przekształcić zakład budżetowy, by jego działalność była bardziej rentowna. Termin wykonania raportu został wydłużony.
Ostatnio komentowane
allergy asthma relief asthma rates
stromectol for sale http...
allergies and kids options treatment center
albuterol inhaler without...
Może cymbale zaczniesz się czepiać tych na górze?Boisz się prymitywów z...
severe hair loss gi journal
ivermectin for humans http ivermectin...
journal of gastrointestinal endoscopy fish allergy symptoms
...