– To nie tylko sprawa lokalu – powiedział Hubert Papaj, zastępca prezydenta miasta. – Towarzyszyć temu będą inne udogodnienia, nie tylko dla niepełnosprawnych, ale także systemy powiadamiania, zespoły głośników, monitorów, wyświetlaczy, itp. Wszystko po to, by proces załatwiania spraw był możliwie najwygodniejszy i zabierał najmniej czasu. Najpewniej w połowie września zaczniemy wdrażać wszystkie nowe rozwiązania, by na przełomie września/października wszystko funkcjonowało już „pełną parą”.
Komentarze (4)
"espoły głośników, monitorów, wyświetlaczy, itp. " - p****głowego urzędnika nic nie zastąpi ! Ja tam bedę tęsknił
Wróble ćwierkaja o nowym punkcie obsługi interesanta :
1. inwalidzi nie wjadą i trzeba stworzyć dodatkowe stanowiska osobno !
2. panie od dowodów siedzą po drugiej stronie sali i będą biegać od ściany do ściany między interesantami !
3. projektant nie konsultował projektu z naczelnikiem Wydziału Spraw obywatelskich i np. nie przewidziano, że trzeba skanowac niektóre dokumenty, co ma teraz miejsce i nie przewidziano łączy !
4. Pan Prezydent i Pierwszy Zastępca nie widzą potrzeby funcjonowania wewnętrznej poczty elektronicznej na co poszło juz sporo kasy i co jest podstawą nowoczesnego biura !
5. zaplecze socjalne dla pracowników nie ma wody !
6. WSZYSCY (pracownicy i interesanci)będa sie tłoczyć w jednym pomieszczeniu i wzajemnie sie przekrzykiwac i zagłuszać !
Gratulacje Panie Prezydencie !!!!
tak,tak,tak działajcie tak dalej spacerki od Anasza do Kajfasza dla staruszków i staruszek dobrze zrobi na krążenie lecz nie na załatwienie sprawy urzędniczej. PRZECIEŻ O TO CHODZI BYŚ staruszku NIC NIE WYCHODZIŁ/ZAŁATWIŁ/ ? My młodzi po sześćdziesiątce (zawiła) damy radę dobrze wszystko zaplątać, namotać by prostaki nie wiedziały jak działa "PRAWO TYLKO DLA BOGATEJ WŁADZY KAPITALIZMU w polsce" / Polska już przez p/