- Dlaczego reklamy nie pojawiły się w telewizji wczesną wiosną, kiedy ludzie planowali urlopy - pyta Anna Brzozowska, jeleniogórzanka, która studiuje we Wrocławiu. - Najważniejsze imprezy już za nami: minęły majowe koncerty, minął Wrzesień Jeleniogórski. Jest szaro i chłodno. - Szczerze mówiąc, nie ma po co przyjeżdżać do Jeleniej Góry – dodaje Mariusz Kamieński.
- Nie zgodzę się, że kampania jest nietrafiona – mówi Marek Obrębalski. - Promujemy miasto a nie imprezę. Wcześniej operaowaliśmy innymi środkami promocji, teraz czas na kampanię w TVN-ie.
Jak mówi, każda promocja jestnastawiona na to, by przekazać turystom i inwestorom, że warto przyjechać do miasta.
Spot reklamujący miasto pojawi się ponad 120 razy w różnych kanałach należących do TVN-u. Była już w TVN Style, będzie też w TVN24, w TVN Meteo, iTVN Europa. Jelenia Góra zapłaci za to łącznie ok. 100 tysięcy złotych. Trzeba przyznać, że nie jest to drogo.
- Byłem osobiście w siedzibie TVN-u w Warszawie i tam negocjowaliśmy. Poczęstowałem rozmówców jeleniogórskimi piernikami, widać posmakowały – powiedział Marek Obrębalski.
Ostatnio komentowane
allergy asthma relief asthma rates
stromectol for sale http...
allergies and kids options treatment center
albuterol inhaler without...
Może cymbale zaczniesz się czepiać tych na górze?Boisz się prymitywów z...
severe hair loss gi journal
ivermectin for humans http ivermectin...
journal of gastrointestinal endoscopy fish allergy symptoms
...