To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Tania, ale spóźniona kampania

Tania, ale spóźniona kampania

- Najważniejsze imprezy tego sezonu już za nami, a miasto rozpoczęło kampanię promocyjną w TVN-ie – dziwią się jeleniogórzanie. - To promocja Jeleniej Góry a nie 900-lecia, ona może rozpocząć się w każdym momencie – odpowiada prezydent Marek Obrębalski.

- Dlaczego reklamy nie pojawiły się w telewizji wczesną wiosną, kiedy ludzie planowali urlopy - pyta Anna Brzozowska, jeleniogórzanka, która studiuje we Wrocławiu. - Najważniejsze imprezy już za nami: minęły majowe koncerty, minął Wrzesień Jeleniogórski. Jest szaro i chłodno. - Szczerze mówiąc, nie ma po co przyjeżdżać do Jeleniej Góry – dodaje Mariusz Kamieński.
- Nie zgodzę się, że kampania jest nietrafiona – mówi Marek Obrębalski. - Promujemy miasto a nie imprezę. Wcześniej operaowaliśmy innymi środkami promocji, teraz czas na kampanię w TVN-ie.

Jak mówi, każda promocja jestnastawiona na to, by przekazać turystom i inwestorom, że warto przyjechać do miasta.
Spot reklamujący miasto pojawi się ponad 120 razy w różnych kanałach należących do TVN-u. Była już w TVN Style, będzie też w TVN24, w TVN Meteo, iTVN Europa. Jelenia Góra zapłaci za to łącznie ok. 100 tysięcy złotych. Trzeba przyznać, że nie jest to drogo.

- Byłem osobiście w siedzibie TVN-u w Warszawie i tam negocjowaliśmy. Poczęstowałem rozmówców jeleniogórskimi piernikami, widać posmakowały – powiedział Marek Obrębalski.