
Zwężenie drogi i ograniczenie do 30 km/godz. To istotna komplikacja, zwłaszcza w zimie. Za drogę odpowiada Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu. Kierownik Kiniorski, rzecznik prasowy DSDiK we Wrocławiu rozwiewa nadzieje na szybkie załatwienie sprawy. - W roku 2013 nie zostanie wyremontowany żaden z mostów w Kostrzycy, które ucierpiały w ubiegłorocznej powodzi – mówi. Dodaje, że ich stan techniczny będzie monitorowany. DSDiK planuje wyremontować jedynie mosty w Wojciechowie i Wojcieszowie, które też ucierpiały podczas ubiegłorocznej powodzi
Komentarze (3)
Kiedy zrobicie drogę na halę wspinaczkową w Jeżowie? Tam się da tylko na rowerze przejechać, autem to można zawieszenie stracić!
DOLNOŚLĄZAK. Wg drogowców bezcelowe jest remontowanie takich mostów /w zasadzie przepustów wodnych pod drogami/, gdyż po wykonaniu remontu nie ma żadnej gwarancji uzyskanie pełnej sprawności eksploatacyjnej budowli. Korzystniej jest ustawić znaki drogowe ograniczenia prędkości i zwężenia drogi, uniemożliwiające równoczesnego wjechania na mostek dwóch wielotonowych pojazdów, jadących z przeciwnej strony. W ten sposób eliminuje się wielotonowy nacisk na rachityczną budowlę, powodując jej przetrwanie. Uważam, że pomysł "racjonalizatorski" drogowców godzien jest upowszechnienia i opatentowania. Podobne znaki drogowe ustawiono przed Pisarzowicami.
Gdzie jest ''przeciwna strona''? Jak powodować przetrwanie?