– Od kilku nie mogę się połączyć z siecią – mówi pan Zbyszek, mieszkaniec Zabobrza, który w ubiegłym tygodniu zawiadomił naszą redakcję. Prowadzi własną działalność gospodarczą. – Pracuję z internetem, m.in. codziennie wysyłam projekty do moich klientów – mówi. – Najgorsze, że nie dali znać, że nie będzie internetu, jakoś bym sobie poradził, a tak to czekam i czekam.
Jak się okazało, awaria trwała od piątku 30 listopada do środy 5 grudnia. Pan Zbyszek niezbędną korespondencję wysyłał od sąsiadów, którzy są klientami innego dostawcy.
W biurze prasowym MNI Telecom dowiedzieliśmy się, że była to awaria. Obejmowała ona osiedla Zabobrze, Czarne oraz centrum. – Przyczyną, jak się okazało, był przecięty światłowód – odpisała na nasze pytania Dorota Kloc z MNI Telecom. – Być może występowały dłużej pojedyncze awarie nie związane z tą dużą awarią grupową, może dotyczą pojedynczych klientów, lub bloków (jeszcze w piątek internet nie działał na ul. Kiepury 59, Pijarskiej 32, Sobieskiego 82 i 82A). Zgłoszenia awarii z tych lokalizacji to pojedyncze przypadki (np. klient ma router i musi go zrestartować), ale to już nie jest powiązane z tą główną awarią.
Jak mówi, klienci nie zostali poinformowani o awarii ponieważ... nie było to planowane.
W minioną środę sytuacja wróciła do normy, ale... - Od poniedziałku znowu nie mam internetu – mówi mieszkaniec Zabobrza.
Komentarze (26)
Jak spojrzałem na cennik to liczą sobie jak za zborze za łącze 4mb/s 59zł za czternastomiesięczną umowę. Nie lepiej było wybrać Orange S.A lub nawet Dialog S.A wychodzi dużo taniej a łącza są o większej przepustowości a i awarie są bardzo szybko usuwane.
chyba pracujesz dla Dialogu twierdząc, że szybko usuwają usterki... ostatnio kilka dni z rzędu mieliśmy problem... dzwoniąc o 13:00 pierwszego dnia, dowiedziałem się, że nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony błąd, ale nie wcześniej niż za 24h... jeśli to jest szybka naprawa usterki, to widzę, iż masz bardzo dużą wyrozumiałość.. :/
VECTRA też kuleje na prehistorycznych łączach, często lampki migają i nic sie nie dzieje a potem jest łącze i tak w koło co kilka tygodni. Nie polecam
Dzisiaj bylem w biurze i pocalowalem klamke,na drzwiach kartka "zaraz wracam".Czekalem pol godziny.Czyzby firma upadla ?
"że była to awaria, której... nie planował.:..>>jak można planować awarię?
Przelewy do ZUS, aukcje internetowe, inne opłaty, maile ważne, tv przez net - więc nie wyobrażam sobie kilkudniowej przerwy w dostępie do internetu, wszelkimi kosztami od razu obciążam firmę, która mnie owego netu pozbawiła ;p
W Kowarach na ul Waryńskiego też internetu nie mają i firma kasuje co miesiąc a internet jest od czasu do czasu
Dialog, największy syf jaki może być. Tydzień bez awarii to tydzień stracony.
Nie prawda, mam dialnet i od 2 lat nie bylo zadnych przerw ani probemow.
i kolejny oddany pracownik Dialogu zachwalający swą firmę.. albo siedzisz 2-3h tygodniowo, więc dlatego nie masz jakichkolwiek usterek..
Ja polecam internet NETII, mieszkam na uboczu, na wsi , a Internet hula lepiej niż w mieście i nie drogo POLECAM !!
niedrogo za internet, a tp ile placisz za kable? czyli w sumie nadal niedrogo?
Od 30 października do 5 listopada nie było internetu,od tej pory co drugi dzień jest awaria.Na pytanie za co płacimy abonament nie ma odpowiedzi.MINI Telecom NIE POLECAM.
Sam mam internet w MNI. Ta firma to syf totalny. Łącznie od początku listopada to 5 grudnia internetu nie był 13 dni. Od niedzieli znów nie ma internetu. Biuro w Jeleniej ma ciagle wyłączony telefon, kieruje rozmowę na ogólnopolską linię, gdzie nic nie powiedzą poza "przepraszamy, nie wiemy ile to potrwa...". OMIJAĆ TĄ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM !!!
Ja od tygodnia nie mam internetu z Vectry
zresetuj modem ^_^...
też od kilku dni mam jakieś przerwy w dostawie wieczorami.. tv i telefon też nie działa... jeśli od tygodnia nie masz, to może modem i nawet zepsuty.. ale ogólnie chyba jesteś zadowolony jak i ja..?? vectra ma zdecydowanie mniej awarii niż dialog.. wiem, gdyż w pracy korzystam z Dialogu i jest tak jak ktoś wcześniej napisał.. "tydzień bez awarii, to tydzień stracony" ^_^
Kartka "zaraz wracam" wisi też i dziś. Może pani z biura zaginęła. Wszystkie wnioski o rozwiązanie umowy każą kierować na adres placówki w Jeleniej Górze tylko ciekawe kto ten list polecony odbierze. No i trzeba pamiętać o regulaminie!!! Tak powiedziała pani na infolinii. Ale regulamin obowiązuje chyba obie strony! Porażka totalna!
Musimy wspólnie wypowiadac umowy z MNI, na razie na to za wcześnie ale trzeba skonsultowac sie z rzecznikiem konsumentów, bo nie moze byc tak że naszym obowiązkiem jest płacić, a oni swoje obowiązki mają w nosie.
Dziś dzwoniłam do centrali i poinformowali mnie iż został uszkodzony nadajnik który łączy z internetem... A co do rozwiązania umowy prosili o wysyłanie pisma do głównej siedziby do Radomia..
NIE MAJĄ INTERNETU A PISZĄ
BYŁEM KLIENTEM TEJ FIRMY ALE JUZ NA SZCZESCIE NIE JESTEM.JEDYNE DOBRO W TEJ FIRMIE TO PRZESYMPATYCZNA I SKORA DO POMOCY PANI KASIA Z BIURA, TYLKO ONA TAM CIEZKO PRACUJE A KIEROWNICZKI NIE WIDAĆ.
Internet jest wszedzie. Wystarczy wystawic antenke i lapac.
Nie ma co! Mamy 13 grudnia i przypomina to tamta rzeczywistosc! SKANDAL! KOMPLETNE DNO! Tylko wystapic ze zbiorowym pozwem za brak dostepu do sieci!!!
Dzisiaj w biurze usłyszeliśmy, że awaria może nie być usunięta bo nie ma za co i komu. Światłowód uszkodzony, ale zamiast go naprawić to lepiej radiówke postawić bo taniej... Ludzie masowo przechodzą do Vectry. I BARDZO DOBRZE!
Nie Vectre tylko TVK3. Od Vectry lepszy jest juz niedzialajacy Dialog.
Znowu jest problem z internet jak się do nich dodzwonić nikt nie odbiera telefonów ?