- Jeśli rząd będzie utrzymywał podobne tempo prac nad modernizacją wspomnianej linii to zakończy się ona nie jak planowano w 2015 roku, lecz po roku 2020, gdyż konieczne będą nowe remonty wynikające z upływu czasu od rozpoczęcia pierwszych prac – pisze w interpelacji posłanka Machałek. Dokument jest adresowany ministra Cezarego Grabarczyka a złożony został - zgodnie z procedurą - do marszałka Sejmu Grzegorza Schetyny.
- Tragiczny stan tej linii ogranicza wzrost gospodarczy regionu, przyczynia się także do likwidacji połączeń kolejowych, czego skutkiem jest odcinanie tej części województwa od świata – zauważa M. Machałek.
Posłanka PiS-u pyta G. Schetynę, dlaczego rząd ograniczył wsparcie dla tego remontu i jak zamierza zrealizować ten remont do 2015 roku, jak planowano?
Komentarze (3)
Dróg do Polski nie mamy, podobnie z liniami kolejowym czy lotniskiem. Propozycja jest prosta - teren byłego województwa jeleniogórskiego ogrodżmy drutem kolczastym, obowiązkowo pod napięciem, i stwórzmy tutaj rezerwat. Cały świat będzie chciał zobaczyć jak w środku Europy, w XXI wieku można żyć na półdziko. Sukces i sława, no i -oczywiście- pieniądze, gwarantowane.I to przy niewielkim wysiłku...
W Anglii 300 km w 1 godz 30 min, fajnie się podróżuje.
Kogo wy prosicie o pomoc? Grabarczyk będzie kierował inwestycje tam skąd pochodzi. Ten człowiek miał fuksa że nie poleciał ze stołka bo ujął się za nim Tusk, a powinien wylecieć z hukiem bo efektów jego pracy nie widać