To jest archiwalna wersja serwisu nj24.pl Tygodnika Nowiny Jeleniogórskie. Zapraszamy do nowej odsłony: NJ24.PL.

Elektroniczny system przyjęć się przyjął

Już prawie 350 osób dziennie przyjmują urzędnicy w Centrum Obsługi Mieszkańca. - Goście urzędu powoli przywykają do elektronicznej rejestracji – przyznaje Cezary Wiklik, rzecznik prasowy prezydenta.

Niebawem minie miesiąc od uruchomienia elektronicznego systemu obsługi mieszkańców. Prezydent Marcin Zawiła przyznaje, że wprowadzenie nowego systemu było dobrym pomysłem. – Interesantów jest coraz więcej – mówi.

Najliczniej odwiedzają stanowisko „ewidencji ludności”, bo bywa tam i ponad setka osób dziennie. Są to na ogół sprawy krótkie, przyjmują trzy osoby. Zdecydowanie mniej klientów odwiedza stanowisko „geodezji”. Tam jednak zwykle sprawy są skomplikowane, wymagają dokładnej analizy dokumentów. Na tym stanowisku obsługiwanych jest do 60 osób dziennie.
 

Komentarze (5)

A kiedy system wydający bileciki do konkretnego pokoju będzie działał w Jeleniogórskiej PUPie? Tam zainteresowanych jest kilkakrotnie więcej w ciągu dnia i często dochodzi do sprzeczek w kolejce gdy ludzie spędzani są do jednego pokoju by jedynie podpisać kartę stawiennictwa i ewentualnie odebrać zapomogę.

Miałem okazję skotzystać z nowej formy obsługi klientów UM. Jestem pod wrażeniem zarówno porządku panującego w sali obsługi, jak również kultury i profesjonalizmu obsługującego mnie pana. Cała wizyta zajęła mi 10 minut, potrzebne kserokopie wykonano na miejscu, otrzymałem też potwierdzenie złożenia dokumentów. Tak trzymać! Marcin Kaflik

Obywatel jest lekko /delikatnie mówiąc/
nie zorientowany.Jak się nie ma wiedzy
na dany temat nie należy ludzi wprowadzać w błąd, szczególnie na forum
publicznym. Taki system jaki
ma Urząd Miasta , w PUP działał/ i działa/ od czerwca br. czyli wczesniej niż w w/w urzędzie.