W role reporterów wcielili się Paweł Pytel i Sylwester Wersocki. Zadawali przechodniom jedno proste pytanie: „Na co wydałbyś swoje ostatnie 5 złotych”. Osoby, które chciały wypowiedzieć się do klubowej kamery nagradzano biletami na najbliższy mecz klubu oraz gadżetami. Odpowiedzi były różne mniej lub bardziej poważne.
- Filmik z naszej akcji zostanie umieszczony w Internecie – mówi wiceprezes klubu Konrad Ambroży. Przedsięwzięcie miało podwójne dno: pierwsze to jasna sugestia, że 5 złotych to najlepiej wydać na bilet na Karkonosze. Drugie to początek mini serialu (3 części) w finale, którego poinformujemy o nawiązaniu współpracy z nowym sponsorem klubu czyli firmą inwestycyjną.
Komentarze (7)
Bardzo ciekawa inicjatywa klubu Karkonosze , brawo.
ja bym na pewno wydal na lepszego fryzjera dla tych pseudo kopaczy
Te... Edek... ty chodź do fryzjera a męska robotę zostaw im
Może by tak zamiast "kolędowania" z mikrofonem na trening i poprawić technikę bo klub dołuje.
6 miejsce... dołują jak mało kto !!! ;)
"Najlepiej to siedzieć przy klawiaturze i marudzić na wszystko".